2009年1月1日木曜日

2009丑年 明けましておめでとうございます! A Happy Moo Year !!

今年はまーーーったりと、家族で紅白歌合戦を見たりして新しい年を迎えました。
部屋の窓を開けて、除夜の鐘の響きに耳と心を澄ませて、私たちがみんなで信じている「年」という境界をまたぎました。
ブログ、年明け早々始めてみました。
さっきまでいた去年は、もう過去の年。急に遠くなりましたね。
見えるのは、この一年。2009年は今、私たちのもの。
どんな一年になるかな。
私としては、今までにないくらい、ゆったりとした気負いのない年にしたいと思います。
皆さんの一年も、実り多い、もしくは大きい時間でありますように。
そして、タイミングの許す限り、皆さんと面白い時間を共有できたらいいな、と祈っています。

I spent this new year moment with my family at home. watching TV, a music program.
we opened the window and listened and cleared for the sounds of the night watch bell. and we crossed a border of these years we believe.
I started this blog at the beginning of this new year.
last year I was just before is already gone. it's far suddenly.
then I just can see this year. 2009 is mine now.
what's gonna happen?
I want to make this year as slow-flow as ever lived.
I wish you can have many or big happy in this year.
and I'd like to share the interesting time with you all as much as our timing can.
bless you!!

1 件のコメント:

  1. सब लोगोँ के  लिए  नय वर्ष मंगलमय हो

    歳初め、新しいブログの最初のコメント書かせてもらうの、光栄です。

    エィリさんの美しい歌声が、時代を拓く救いの響きとなりますように。陰ながら応援いたします。

    ダルマダース

    返信削除